Stævner & Licens

• Før du eller dit barn kan begynde at spille kampe ved stævner eller i turneringer, skal der købes en spillerlicens via Bordtennisportalen.
  • Bordtennisportalen er en hjemmeside med vigtige oplysninger, herunder rating, holdskemaer, stævnetilmelding og licenskøb.
  • Alle spilleres kampe registreres via licenssystemet, hvilket gør det muligt at inddele samtlige spillere i Danmark efter rating på den såkaldte ratingliste.
  • Bemærk: Ratinglisten er blot et værktøj for jævnbyrdige kampe, ikke for at bedømme niveau eller fremskridt. Forklar dit barn, at listen ikke definerer deres evner.
Billede fra turneringskamp

0-18 år

0 ,-

19-59 år

250 ,-

60 år+

0 ,-

Forældreguiden til bordtennisportalen

Oprettelse af bruger på Bordtennisportalen

• Start med at besøge hjemmesiden bordtennisportalen.dk og opret en ny bruger.
  • Du vil modtage en mail med et link, som du skal følge. Her skal du indtaste en adgangskode, som du selv vælger.
  • Du har nu adgang til portalen, og kan tilknytte dit barns spillerprofil, så snart denne er oprettet.

Oprettelse og tilknytning af dit barns spillerprofil

• Du skal bede træneren eller formanden om at oprette en spillerprofil for dit barn - det kan du gøre nede i klubben til træning eller på formand@skivebtk.dk. Vi skal bruge barnets fulde navn, køn og fødselsdato.
  • Efter oprettelse af spillerprofilen, kan du knytte den til din konto. Gå til "min spillerprofil" i menuen og klik på "Vælg spiller". Indtast dit barns navn i søgefeltet. Vælg dit barns profil og bekræft.
  • Dit barns spillerprofil er nu tilknyttet din brugerprofil.

Køb af spillerlicens

• Start med at klikke på '+' ved siden af "Spillere" i menuen til venstre og vælg derefter "Køb spillerlicens". Hvis dit barns profil er tilknyttet, vises den automatisk.
  • Vælg “A-licens”. Skulle det ske, at dit barns navn ikke fremgår, klik på "Vælg spiller" og søg på dit barns navn.
  • Klik på "Tilføj" og licensen vil blive føjet til din "Indkøbskurv".
  • Vælg betalingsmetode og klik på "Gennemfør" og følg vejledningen på skærmen.
  • Når betalingen er gennemført, kan dit barn tilmeldes til stævner og turneringer.

Tilmelding til stævner og turneringer

• Klik på "Sæsonplan" i menuen. Vælg den nuværende sæson og derefter "Søg". Nu kan du se alle stævnerne for sæsonen.
  • Find det stævne, du er interesseret i, og klik på det. Du vil se information om stævnet, hvilke rækker der spilles, og hvordan du tilmelder dig. Tag evt. en snak med træneren om, hvilke stævner klubben planlægger fælles deltagelse i.
  • Vælg den række, du vil spille i, og om du vil spille single eller double.
  • Hvis du ikke vil betale lige nu, kan du fjerne fluebenet ved "betal nu". Men husk at betale før tilmeldingsfristen.
  • Hvis du vil tilmelde dig mere end én række eller både single og double, skal du trykke "tilføj" for hver tilmelding. Du vil se hver tilmelding i din indkøbskurv.
  • Vælg betalingsmetode og klik på "Gennemfør" og følg vejledningen på skærmen.
  • Bemærk: Du er først tilmeldt stævnet, når du har betalt. Så hvis du vælger ikke at betale med det samme, skal du huske at betale før tilmeldingsfristen.